Herstelservice
Wij staan bekend om de hoge kwaliteit spuitwerk dat we afleveren aan onze klanten. Echter blijft het spuiten mensenwerk en zo kan het een enkele keer voorkomen dat er iets niet naar wens is. Dan kan je aanspraak maken op onze gratis herstelservice. Zo weet je zeker dat je altijd tevreden bent met het eindresultaat.
Om te voorkomen dat dit gebeurt hanteren we strenge eisen aan het spuitwerk. Zo wordt al het spuitwerk, paneel voor paneel, gecontroleerd. We controleren of er geen druipers of zakkers aanwezig zijn. Daarnaast controleren wij ook op de dekking van de lak.
Onze herstelservice is er voor situaties waarin het spuitwerk niet aan de afgesproken kwaliteit voldoet. Denk hierbij aan:
Je kunt een herstelaanvraag indienen binnen 30 dagen na ontvangst van het spuitwerk.
Het aanvragen van een herstel is eenvoudig en bestaat uit drie stappen:
Meld het probleem via e-mail, telefoon of WhatsApp en voeg een duidelijke foto van het probleem toe.
Zodra je aanvraag is verwerkt, ontvang je een herstel-order-bevestiging.
De goederen kunnen, net als bij een reguliere bestelling, worden aangeleverd bij onze spuiterij.
Wil je vooraf het resultaat beoordelen? Je bent altijd welkom om het spuitwerk in onze spuiterij te bekijken voordat je het meeneemt of wordt bezorgd. Dit heeft onze voorkeur, omdat correcties ter plekke vaak sneller kunnen worden uitgevoerd.
Het kan altijd voorkomen dat je per ongeluk de verkeerde kleur hebt gekozen. Een andere kleur staat net wat beter bij je interieur, of de glansgraad is niet zoals je had verwacht. Wij kunnen dit herstellen tegen een gereduceerd tarief. Je krijgt van ons 40% korting op het opnieuw spuiten.
Om dit te voorkomen, adviseren we om zorgvuldig een kleur te kiezen. Bij twijfel kun je gebruik maken van onze A4-kleurstalen. Hiermee kun je de kleur beoordelen in verschillende lichtomstandigheden, zoals daglicht of kunstlicht, zodat je zeker weet dat de kleur naar wens is.
Het transport wordt niet vergoed bij de herstelservice. Wanneer de goederen al zijn bezorgd, kun je ze zelf weer aanleveren bij onze spuiterij voor de herstelwerkzaamheden. Om dit te voorkomen, raden we aan om het resultaat vooraf te controleren in de spuiterij. Mocht je verhinderd zijn of vind je een foto van het spuitwerk voldoende, kunnen we deze naar je toe sturen. Zo kun je zien hoe het spuitwerk is geworden. Als het spuitwerk na bezorging niet goed wordt bevonden, ben je zelf verantwoordelijk voor de aanlevering en het ophalen van de goederen in de spuiterij voor de herstelwerkzaamheden.
Hebben wij ook schilderwerk op locatie uitgevoerd? Stuur ons dan een foto en een omschrijving van het gebrek. Dan krijgen wij een duidelijk beeld van de situatie en is het mogelijk om in te schatten wat er gedaan moet worden. Vervolgens wordt er contact opgenomen om een afspraak voor de herstelwerkzaamheden in te plannen.
Wil je een herstelaanvraag indienen? Kies hieronder de manier die je het prettigst vindt. Wij zorgen ervoor dat je snel en naar volle tevredenheid geholpen wordt.